Golyóálló Térdek I.

(7 vásárlói értékelés)

15.000 Ft

Ebben a csomagban ezt kapod:

– A legfontosabb boka, térd, csípő és alsóháti szakasz nyújtó és erősítő gyakorlatok futóknak.
– 12 hetes program program PDF formátumban, ismétlésszámokkal, pihenőkkel, egyénre szabható terheléssel.
– 13 részletes gyakorlatvideó.

7 reviews for Golyóálló Térdek I.

  1. Paróczi Arnold

    Rehabilitációval is foglalkozó szakemberként vásároltam meg a programot, azzal a céllal, hogy látókörömet szélesítse, gyakorlati repertoáromat bővítse. Már tucatnyi esetben használtam a benne foglaltakat és minden alkalommal remek eredményeket értünk el. Kiváló program!

  2. Gózon Gabriella

    Korábban az edzéseimat abba kellett hagynom, mert megfájdultak a térdeim. Ezért tetszett meg ez a program. András végig nagyon segítőkész volt és adott tanácsokat hol mire figyeljek.

    Amióta a gyakorlatokat végzem a napi mozgás is sokkal könnyebb, enyhültek a fájdalmaim. Nagyon sokat kaptam ez alatt a program alatt.

  3. Durayné Szabó Erika (megerősített tulajdonos)

    Pár évvel ezelőtt kezdtem futni. Kb. 1 év után kezdődtek derék fájdalmaim. Ez miatt nem is tudtam többet futni. Tornázgattam,de mindig volt itt-ott fájdalmam. Nagyon örültem mikor rátaláltam erre a programra. Biztos voltam benne,hogy erre van szükségem! Még csak párszor volt alkalmam csinálni, de már érzem a derekamon a változást. Nekem az oldalra hajlás is erős fájdalommal járt,most ez egyre jobb! Köszönöm!

  4. Schlotter András

    Mióta elkezdtem az edzéseket, azóta folyamatosan erősödik a lábam. Így készülök arra, hogy az Achilles sérülésből visszatérve már golyóálló legyek 🙂

  5. Herman László

    “A programba azert vágtam bele, mert kb 2016 tól elég gyakran térdproblémák gátoltak az edzéseimben, ami napjainkig már nagyon zavaró volt.

    Sajnos a küzdősport ès az éveken át tartó helytelen edzés gyakorlatok nem igazán kedveztek neki. Sok mindennel próbálkoztam, az orvosoktol kezdve a gyógyszereken át a speckó gyakorlatokig de semmi sem segített.

    Aztán hála istennek idén rátalaltam Andrásra, a “funkcionális világ”-ára és golyóálló tèrd progijára amibe egyből belevágtam.
    Őszintén már tavasz-nyártól ismerkedem egy-két golyóálló tèrd gyakorlataival, de a programba Novemberben vágtam bele.

    Amikor elkezdtem eleg kemènyen mobilitàsi problémáim voltak több izületben tèrd-boka-csípőben illetve a cèlzott területeknél el voltak gyengülve az izmok is.(alsó lábszár és tèrdkörüli izmok, és nem utolsó sorban a csípőizmaim is.) Tehàt volt mit fejleszteni. Hallkan megjegyzem az előre-hajlási programjat is mellette ha tudom, csinálom.

    Par hónap elteltevel az eredmények:
    Alig fajnak a térdeim jobb lett a mobilitásuk, es èrzetre erősebbek, illetve bokámban is és a csípőmben is erzem a nagyobb mozgásterjedelmet.
    Illetve az elorehajlasi programjaban 2 honap alatt nyúltam 6-8 centit.
    Tehát eddig minősegibb mozgàst adott az èletemben a program ès meg valami☝…azt is hogy bizony a tèrdnek előre kell mennie a guggolásnál és teljes mozgástartományban!

  6. Hegedűs Péter

    Pár éve azért kezdtem el futni, hogy kicsit formába hozzam magam, aztán teljesen rákaptam. Viszont azzal szembesültem, hogy bármennyire is kikapcsol és feltölt, időről-időre hol kisebb, hol nagyobb sérülések hátráltatnak. Az lett a vége, hogy csak egyre ritkábban tudtam futni. Akkor találtam rá a “Golyóálló térdek” programra. A leírás alapján azt gondoltam, hogy nekem pont erre van szükségem. Elkezdtem és nem is csalódtam, néhány hét alatt nagyon sokat erősödtek a futásban közreműködő izmok. Rettentően kötött volt a csípőm és a derekam, amik szinten meglepően sokat lazultak a nyújtásoknak köszönhetően. És ami a legfontosabb, hogy elmúltak azok a nyavaják és fájdalmak, amik miatt nem volt már kedvem futni.

  7. Mórocza Mónika

Adjon hozzá egy véleményt

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük