EDDZ HATÉKONYAN!

Érj el rövidebb idő alatt kevesebb edzéssel TÖBBET!

Eddz hatékonyan!

Érj el kevesebbel TÖBBET!

Súlyzós és Saját Testsúlyos Erőedzés felesleges zsákutcák nélkül

Építs izmot, erősödj és növeld a hajlékonyságod EGYSZERRE, EGY IDŐBEN!

E

Az edzésben nem az eszköz számít, hanem az, hogy milyen mozgást erősítesz

E

Nincsen szükséged több 100 felesleges gyakorlatra, csak a leghatékonyabbakra

E

Nem kell rommá edzened magad ahhoz, hogy eredményeket érj el

Nézzük meg vajon jó helyen jársz-e? Igen, ha…

N

Erősödni és izmosodni szeretnél

N

Növelni akarod hajlékonyságod és szeretnéd megtanulni az angol és francia spárgát

N

Számodra nem csak az esztétikumok, hanem a kihívás is fontos az edzésben

N

Szeretnél megtanulni normálisan Húzódzkodni, Tolódzkodni, Egy Lábas Guggolni

N

Ha szeretnéd megtanulni a haladó saját testsúlyos erőelemeket:  Planche, Front/Back Lever, Zászló, Kézállásba Emelés, Egy Kezes Húzódzkodás

N

Megrekedtél a saját edzésedben és nem tudsz továbblépni egy bizonyos szintről

N

Túl sok ellentmodásos információval találkoztál és szeretnél rendet tenni a fejedben

N

Elfoglalt vagy és kevés az időd, de fejlődni szeretnél

Csatlakozz az Online Traininghez és hozd ki magadból a maximumot!

Próbáld ki az ingynes előrehajlás fejlesztő programom!

A program segít feloldani a gerinced és a hátsó combod kötöttségeit.

4-5 alkalom után látványos eredmény érhetsz el az előrehajlásodban úgy, hogy ehhez elég heti 2-3 szor kb. 15 percet foglalkoznod vele.

Kifejezetten ajánlom, ha a célod:

– Egylábas guggolás
– Nyújtott Lábemelés Függeszkedésben
– Jobb közérzet

Nézd meg a tanítványaim eredményeit

Heti 1-2 edzésre járnak és rengeteget fejlődnek! Kövesd az Insta Profilom, ahova folyamatosan teszem fel az eredményeket!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

eddzhatekonyan.hu (@andras.ivanchich) által megosztott bejegyzés,

Nézd meg Tudástárat az Insta oldalamon és Youtube csatornán!

Kövess és iratkozz fel! Ezen felül csatlakozz a zárt Facebook csoportomhoz is.

Szerezz minden héten hasznos tippeket. Heti 1-2 poszt az Insta oldalon saját testsúlyos és súlyzós edzéssel, nyújtással, illetveéletmóddal kapcsolatosan.

Csatlakozz a Zárt Facebook közösséghez!

Elakadtál az edzésben? További tippeket szeretnél? Bizonyos tartalmakat már csak a zárt csoportban osztok meg.

Csatlakozz, tanulj és tedd fel a kérdésed! Nagyon szívesen segítek 🙂

Kattinst a dobozra és Jelentkezz!