Kevés az időd, de fejlődni szeretnél? Érd el céljaid akár Heti 1-2 edzéssel felesleges Zsákutcák nélkül!

Kezd el a Kevesebbel Többet Programot!

Mindenre kiterjedő, sallangoktól mentes Súlyzós és Saját Testsúlyos Program, amivel lefektetheted az ikonikus erőelemek alapjait.

Amit a programmal elérhetsz:

Fekvőtámasz és Tolódzkodás

Húzódzkodás

Bicska Kézállásban Nyomás

Egy Lábas Guggolás

Guggolás a saját testsúlyod 3/4-nek megfelelő súllyal

Hajlékonyság: tenyér a talajon!

Angol és Francia Spárga Alapok

Nyújtott Lábemelés

Az első 6 fő 18.800 Ft értékű BÓNUSZT kap a program a mellé!

Főnek van még helyem a BÓNUSZ COACHINGBAN

A jelentkezés március 22-vel lezárult, erről most egyelőre lemaradtál!

Addig is fusd át ezt az oldalt, mert minden részletet megtalálsz rajta a programmal kapcsolatosan.

Amennyiben szeretnél értesülni a következő indulásáról úgy íratkozz fel a hírlevelemre és foglak értesíteni mindenképp, amikor újra lesz szabad helyem.

Sikersztorik:

Itt az 5+1 legfőbb oka annak, amiért a legtöbben nem fejlődnek a saját testsúlyos edzésben

#1. Azt gondolod, hogy a saját testsúlyos gyakorlatokat nem lehet hibásan csinálni

Sajnos kezdőként ezt nehéz észrevenni, így azt gondolod, hogy mindent jól csinálsz, de amikor egyre nehezebb gyakorlatok jönnek, akkor a hiányos alapok miatt nem fogsz tudni továbblépni.

#2. Mindent egyedül akarsz megoldani, nem kérsz segítséget és nincs aki kijavítson

El vagy veszve az interneten fellelhető információ áradatban. Ma tényleg minden fent van a neten, de nem tudhatod, hogy mi az ami legjobban segít elérni a célodat. Kérdés, hogy mennyi időd van kísérletezni? Lesz ami tényleg beválik, de lesz ami nem!

#3. A Fegyencedzés című könyv alapján próbálod az edzésed összeállítani

Ez a könyv tele van csomó olyan gyakorlattal, amire nincs igazán szükséged ahhoz, hogy a saját testsúlyos erőelemekben fejlődni tudj. Ha pedig valami miatt nem tudsz továbblépni a szintek között, akkor erre nem nyújt elég segítséget.

#4. Nem tudod, hogy a sok 100 gyakorlat közül melyik az amire valóban szükséged van, ezért összevissza csinálsz mindent

Nincs szükséged minden gyakorlatra, csak azokra a szupergyakorlatokra, amikkel a legnagyobb spektrumú fejlődést érheted el.

#5. Tele vagy kérdésekkel és nincs kinek feltenni, vagy ha felteszed azokat, akkor ellentmondó válaszokat kapsz

10 év edzői tapasztalatát gyűjtöttem össze, amiben rengeteg bukás is volt. Pontosan emiatt tudom, hogy mi az ami működik és mi nem. Itt minden kérdésre választ kapsz és meg is indoklom, hogy mit miért csinálunk úgy, ahogy.

#6. Túl sokat edzel és nem hagysz elég időt a regenerációra

Úgy gondolod, hogy ha többet edzel, akkor több eredményt érhetsz el, pedig erre egyáltalán nincs szükséged, sőt ez inkább hátráltat. Nem a mennyiség a lényeg, hanem a hatékonyság és a minőségi munka.

Mi vár rád, ha elindulsz a Kevesebbel Többet Programmal?

Megkapod a lehető legtöbb támogatást

Nem hagylak magadra, bármennyit kérdezhetsz tőlem, kijavítalak és folyamatosan segítem a munkád

Azt fogod csinálni, amit valóban kell

Segítek rád szabottan elkészíteni az edzésprogramot, így nem lesz szükséged arra, hogy programok után kutatgass a neten és kísérletezz

Bőven marad időd még a családra és a kedvenc hobbijaidra is

Heti 1-2 erőedzésed lesz! Bármilyen furcsának tűnik most, de ez tökéletesen elég a maximális fejlődéshez!

Nem csak a Tested, hanem az Önbizalmad is és a Kiállásod is fejlődni fog!

Csökkented a sérülések lehetőségét

A fejlődéshez nem kell rommá edzened magad. A terhelést teljesen hozzád fogom igazítani. A cél, hogy pont annyi edzésingert kapj, ami elég ahhoz, hogy fejlődj.

Hétről hétre érezni fogod a fejlődést

Elkerülöd a felesleges zsákutcákat, így a kudarc élmények helyett minden edzéssel egyre erősebb és ügyesebb leszel. 

Felszabadultan és energikusan fogsz edzeni

Az edzés számodra nem teher lesz, hanem egy örömforrás. Mindig lelkesedéssel fogod várni a következő edzésed.

Ezért fogod imádni a Kevesebbel Többet Programot – avagy ezt kapod, ha belevágsz:

R

Megtanulod az 5 db szupergyakorlatot

Ezek azok a gyakorlatok, amikkel a lehető legnagyobb spektrumú fejlődést érheted el. Olyan gyakorlatokban is fejlődni fogsz, amikre külön nem is edzel majd.

R

Megtanítom a 6 legfontosabb nyújtógyakorlatot alsótestre

Ezek a gyakorlatok egyszerre erősítenek és nyújtanak, így úgy leszel sokkal hajlékonyabb, hogy nem kell külön nyújtó edzésekre és jógaórákra járnod.

R

Nincsenek felesleges töltelék gyakorlatok

Így rövidebb idő alatt érheted el a célodat.

R

Heti 1-2 edzéssel is rengeteget fogsz fejlődni

Így egy csomó időd marad a családra, hobbira, ha munkamániás vagy, akkor pedig a munkádra.

R

Nem hanyagoljuk el a lábaidat sem, mint ahogy a legtöbb Streetwork edzésen lenni szokott

A pálcika lábak helyett erős és formás lábaid lesznek. Akinek erősek a lábai azt a derékfájás is elkerüli. Olyan súlyokat mozgatsz majd meg, amire most Te sem gondolnál.

R

Folyamatos kihívást

Mindig tudni fogod, hogy hova tartasz és mi a következő lépcsőfok. Folyamatosan új elérhető célokat tűzünk ki, az elért mérföldkövek pedig fenntartják a lelkesedésed.

R

Önbizalmat és kitartást

Amikor elérsz egy szintet, akkor sokkal nagyobb lesz az önbizalmad és sokkal jobb lesz a kiállásod is. Ez a sport rendesen kihat majd a mindennapi életedre.

További visszajelzések a programról

Amennyiben szeretnél értesülni a következő indulásáról úgy íratkozz fel a hírlevelemre és foglak értesíteni mindenképp, amikor újra lesz szabad helyem.

 

Mit tartalmaz konkrétan a Program?

R

Részletes edzéstervet PDF formátumban. Ebben megtalálod a szetteket, ismétszámokat, pihenőket, heti leosztást és sok-sok szöveges magyarázatot is

R

Összesen 22 gyakorlatvideót, amiket könnyedén a gyakorlat nevére kattintva érsz majd el

R

A program hossza 6 hét, ha heti 2 edzést csinálsz. Egy edzés hossza 60-75 perc, amiben benne van a nyújtás is

R

A 6 legfontosabb nyújtó gyakorlatot az egészséges és mozgékony csípőért

R

A 3 legfontosabb nyújtó gyakorlatot a lazább és egészségesebb vállakért

R

Az Angol és a Francia spárga progressziók bele vannak építve az alsótest edzésébe.

R

Rövid 8 perces ízületi átmozgató gyakorlatsor, amit végezhetsz az edzéseid elején vagy bármikor, amikor kicsit mozognál

Mit tartalmaz a Bónusz Online Coaching kiegészítő?

Ez egy 6 hetes teljes körű online támogatás a program mellé, amiben ezt kapod:

Bármikor elérsz Facebook Messengeren és bármennyit kérdezhetsz tőlem a programmal kapcsolatosan. Szükség esetén bármennyi változtatást teszek a programoba.

2 x 15 perc videós online konzi arra az esetre, ha az e-mail vagy Messenger nem elég a kérdéseid megválaszolására. Ezen rá is nézhetek élőben a gyakorlatokra.

Fejlettségi szintedtől függően a programot teljesen személyre szabom. A terhelést és a gyakorlatok variációit a Te erőszintedhez igazítom

Kijavítalak, ha videón elküldöd a gyakorlatokat. Egyszerű vágatlan felvételek tökéletesek, legjobb ha Facebookon küldöd

Szükség esetén csinálok részletesebb videós magyarázatot is egy adott gyakorlatról.

Most már látod, hogy miről szól a Kevesebbel Többet Program, de vajon kinek való?

Neked ajánlom ha…

P

Tudod, hogy mit akarsz és a szintentartás helyett szeretnéd kihozni magadból a maximumot.

P

Kezdő vagy és régóta szemezel a saját testsúlyos edzéssel. Szeretnél megtanulni rendesen húzódzkodni, fekvőtámaszozni, tolódzkodni stb.

P

Megrekedtél egy bizonyos szinten és szeretnél átjutni a holtponton. A program mellé az első 6 főnek járó bónusz pont azt a célt szolgálja, hogy a haladóknak is tudjak segíteni.

P

Gyakran variálsz és bizonytalan vagy abban, hogy mi működik neked és mi nem.

P

Olyan edzőre van szükséged, aki nem a fenekét, meg a bicepszét mutogatja, hanem Veled foglalkozik.

Nem való neked a program, ha…

O

Az elsődleges célod a fogyás vagy jelentősebb túlsúllyal rendelkezel.

O

Nem érdekel a Streetworkout, torna avagy a saját testsúlyos edzés világa.

O

Az egyetlen instant csodapirulát keresed és nem vagy hajlandó beletenni a melót. Kevés edzésed lesz, de azt meg kell tolni rendesen, persze ügyelni fogunk arra, hogy ne ess túlzásba se.

O

Türelmetlen vagy és mindent azonnal akarsz. A módszerem ugyan rendkívül időhatékony, de nem érdemes siettetni semmit se. Bizonyos dolgokban hamarabb, míg másokban később lesz eredményed.

O

Nem szereted, és képtelen vagy elfogadni, ha kijavítanak.

O

Nem akarod magad videózni. Mivel nem állok ott mindig melletted ezért videókat kell készíteni majd magadról, amik alapján nagyon jól ki tudlak javítani. Ha úgy érzed, hogy erre semmi esély, akkor ez a program nem való neked.

O

Semmilyen eszköz sem áll a rendelkezésedre. A programhoz kelleni fog gyűrű és húzódzkodó, illetve pár kézisúly. Ezekben beszerzésében és elkészítésében is tudok segíteni majd.

Itt van pár Tanítványom Eredménye

Ők is ezzel a programmal kezdtek. Sokan teljesen kezdőként érkezetek, de voltak olyanok is, akinek már volt tapasztalata. Az elején mindenkinek a saját szintjéhez igazítottam a terhelést és innen haladtunk fokozatosan előre.

Imi, kb. 4 hónap edzés után érte el az első húzódzkodásait, ahol rögtön 4 sikerült neki. Teljesen kezdőként csatlakozott és átlagban heti 2 edzésre jár.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

eddzhatekonyan.hu (@andras.ivanchich) által megosztott bejegyzés,

Zsuzsival dobozon kezdtük el heti egyszer fekvőtámaszokat  gyakorolni. 2,5 hónap után a talajon 8 teljes ismétlést csinált a talajon!

Gábor teljesen kezdőként, alapok nélkül csatlakozott hozzánk és 4 hónap után teljesítette az első húzódzkodásait. Heti egyszer edzettünk csak a chinup-ra!

Pár tanítványom kézállásban nyomása. Dávid az edzésben már volt tapasztalata korábban. Gábor és Szilvi itt még itt még az alapokkal dolgozik.

Itt újra Dávid, most épp a Planche-re edzünk.

Szilvi nagyon durván tolja! 5 hónap alatt megtanulta az egy lábas guggolást és 8 fekvőtámaszt csinál meg a talajon egyben. Teljesen kezdőként csatlakozott hozzánk!

Mit tartalmaz és mennyibe kerül a Kevesebbel Többet Induló Program?

Kevesebbel Többet Induló Program

Program PDF formátumban, részletes magyarázatokkal

22 gyakorlatvideó 

Rövid átmozgató gyakorlatsor

Értéke: 14.500 Ft

BÓNUSZ #1: 6 Hetes Teljeskörű Online Támogatás

Korlátlan e-mail és Facebook Messenger elérhetőség

2 x 15 perces videós online konzultáció

Személyre szabom a terhelést, hozzád igazítom a programot

Kijavítalak a beküldött videók alapján

Bármennyi módosítás a programban

Értéke: 15.000 Ft

BÓNUSZ #2: Életmód Kisokos

37 oldalas kis füzet az edzést támogató egészséges táplálkozás és életmód kialakításához

15%-os kupon egy teljesen személyre szabott táplálkozás kialakításához

Értéke: 3.800 Ft

Jelenleg minden helyem betelt az Online Coaching-ban.

Amennyiben újra tudok fogadni új jelentkezőt, meg fogom nyitni a jelentkezést és újra elérhető lesz a bónusz online coaching.

Amennyiben szeretnél értesülni a következő indulásáról úgy íratkozz fel a hírlevelemre és foglak értesíteni mindenképp, amikor újra lesz szabad helyem.

 

Maradt még benned kérdés? Itt vannak a válaszok:

Milyen eszközökre van szükséged?

Ezeket érdemes beszerezni, ha otthon szeretnél edzeni:

1.) Egy pár torna gyűrűre, aminek jó hosszú a hevedere (4-5 méter, hogy magas belmagasság esetén is tudd használni, vagy akár a szabadban egy fára feltéve).

————

2.) A programban húzódzkodni is tanulunk, szóval szükséged lesz vagy

a.) plafon konzolra, amire a gyűrűt fel tudod lógatni.
b.) húzódzkodóra, amit két fal közé szerelsz fel (pl. egy szűkebb folyosónál a két fal közé) Otthoni húzódzkodót tudok neked csináltatni és fel tudom szereltetni.  Ebben kérd a segítségem, ha nincs ilyened. Egy ajóra akasztható húzódzkodós is tökéletes tud lenni erre a célra.
c.)  ajtókeretbe akasztható húzódzkó is jó, ha bírja az ajtód.

————

3.) Jöl jön 2 db. 10 kg-ig összeszerelhető Decathlon kézisúlyó.

————

4.) Mini korlát (30 cm magas). Ez nem létkérdés, de idővel szükséged lesz valamire, amivel meg tudod emeleni a kezeidet a kézállásban nyomásokhoz. Ezen felül egy csomó minden máshoz is fogod tudni használni. A korlátot el tudom neked készíttetni. Info erről hamarosan.

————

5.) Bármilyen kisebb zsámoly (30 cm magas). Ez lehet akár egy IKEA hokedli is. Ez az osztott guggoláshoz valószínűleg kelleni fog.

————

Ha van a közeledben szabadtéri kondipark, akkor ezt javaslom használni, mert sokat spórolhatsz.

Lépj be a Zárt Facebook Csoportomba és nézd meg az otthoni edzőteremmel kapcsolatos bejegyzéseimet. Itt sok tanácsot adok ebben a témában.

Kell-e edzőterembe menni? Otthon is lehet ezt csinálni?

Többnyire megoldható minden otthon is, bár eszközöket ez esetben be kell szerezned. Nézd meg az erre írt külön pontot.

Vannak viszont olyan gyakorlatok, amikhez előny, ha el tudsz jutni a terembe. Ilyenek tipikusan a láb gyakorlatok, mert itt szükséged lehet később nagyobb a súlyok használatára.

Ha viszont kezdő vagy, akkor a program elején kisebb súlyzókkal is meg lehet oldani otthon az edzéseket. Ilyen esetben az összeszerelhető kézisúlyokat ajánlom. 2 db. 10 kg-ig összeszerelhető Decathlon kézsúly tökéletes.

Ha lemaradok a bónuszról, akkor hol tudok kérdeni?

Van erre egy zárt Facebook Csoport, ahol lehet majd kérdezni, ha valamiben elakadsz. 

Mi lesz az induló program után?

Az induló program egy 3 ciklusos 90 napos program első alapozó fázisa. A teljes ciklus így néz ki:

1. Alapozó fázis – Induló Program
Itt lefektetjük az alapokat. Itt megtanítom a gyakorlatok és a fontosabb alapelveket. Megismerem a mozgásod és felépítünk egy olyan izomzatot, amire később komolyabb erőedzés tudunk majd építeni.

2. Növekedési fázis
Itt indul igazán komolyan a munka. Ez egy vegyes erő és izomépítő ciklus. Már az első fázisban is sok eredmény érhető el, de mivel eddigre már sokkal olajozottabban megy minden ezért a legtöbbet itt tudod majd kivenni a teljes prorgramból. 

3. Kihívás
Itt az erődön fogunk dolgozni. Az eddig felépített alapokban rejlő potenciált fogjuk kiaknázni és realizáljuk az eredményeket, vagyis a 90 napra közösen kitűzött céljaidat.

——-

Az induló programban megismerheted, hogy hogyan dolgozom veled és ha tetszik,  akkor folytatjuk tovább a közös munkát.

Az induló program végén fel fogok ajánlani egy ingyenes 15 perces konzultáció, ahol átbeszéljük, hogy hova jutottál, mik a kihívásaid és merre és hogyan tovább.

Egy csomó saját testsúlyos programot lehet venni a neten, ez miben más mint azok?

Nagyon sok mindent kipróbáltam már. Sajnos azt látom, hogy rengeteg rendszerben túl sok a feleslges töltelék gyakorlat. Sokszor azért, mert így könnyebben eladható. Vonzóbb egy olyan program, amiben 300 gyakorlatot kapsz és nem 22-t.

Én azt gondolom, hogy nincs szükség ennyi gyakorlatra és az ún. transzferhatás erejében hiszek. Ez azt jelenti, hogy úgy válogatom össze a gyakorlataidat, hogy a lehető legtöbb mindenben tudj egyszerre fejlődni. Olyan gyakorlatokban is, amikre mondjuk egyáltalán nem fogsz edzeni.

Tipikus példák erre:

  • Tolódzkodás
  • Muscle up
  • Hátsó függőmérleg – Back Lever
  • Kézállásba emelések
  • Zászló

A fentiekre nem fogkunk direktben edzeni, de fejlődsz bennük, sőt valamelyik meglesz úgy egyszercsak, hogy sose csináltad még. Tolódzkodni úgy fogsz megtanulni például, hogy egy darabot se fogsz csinálni :).

A másik, ami miatt imádni fogod, hogy heti 1-2 edzéssel is rengeteget fogsz fejlődni.

Mikor vannak az online konzik?

A konzultáció a Zoom platformján lesznek. Egy online naptárban tudsz majd mindig foglalni.

Meg lesznek határozva azok az idősávok, amikorra foglalhatsz. Ne aggódj lesz lehetőség bőven.

Mire elég 15 perc online konzi? Nem rövid ez?

Nagyon sok mindent meg tudunk beszélni ennyi idő alatt.

Mindig arra foglak kérni, hogy az esetleges kérdéseidet vagy gyakorlatvidóidat előre küld el nekem, mert így fel tudok készülni.

A 15 perc nincs csutkára kiszámolva, ha kell picit túlnyúlhatunk majd. Szóval nincs ez annyira szigorúan kőbe vésve, ne aggódj 🙂

Fogyni szeretnék, mennyire ajánlod nekem a programot?

Ha fő célod a fogyás akkor nem feltételen ajánlom ezt a programot. Nem tudom mennyit kéne fogynod, jó lenne látnom, hogy állsz jelenleg. Nagyon szívesen segítek neked ebben és egy edzés program kialakításában, de az egy teljesen más típusú program lenne.

Amennyiben fogyni akarsz úgy kérlek írj nekem külön és megbeszéljük hogyan tudnál belevágni az edzésbe és az életmódváltásba.

Itt vedd fel velem a kapcsolatot!

Mikor csinálsz részletes videós magyarázatot?

A gyakorlatok rövid max 1 perces videók lesznek szöveges kulcspontokkal. A többségnek ez elég, de ha valami nem elég részletes számodra, vagy úgy látom, hogy több infó-ra van szükséged, akkor csinálok neked külön egy még részletesebb videót.

Hogy tudsz kijavítani a videók alapján?

10 éve ezzel foglalkozom, szóval ha háttal állok is látom, hogy mik azok a dolgok, amikre jobban kell figyelned :).

Viccet félretéve fogom látni, de ha nem a jó a szög, akkor fogok kérni egy új felvételt.

A videókat nem kell vágnod, elég ha Facebook Messengeren áttolod.

Milyen videókat kell beküldenem? Szerkesztenem kell majd?

Nem dehogyis :))

A Facebook Messenger lődd át a vágatlan videót, tökéletes lesz így is.

Mik szerepelnek konkrétan a program leírásában?

Ezek mind:

  • Heti leosztás, edzésblokkok, gyakorlatokkal.
  • Hogyan lődd be a terhelést.
  • Szettek, ismétlésszámok, pihenők, tempó.
  • A használt edzés módszereket is részletesen leírom és elmagyarázom (pl. drop szett).
  • Tippek a regenerációhoz.
  • Gyakorlatokhoz pár kulcspont. Ezekben leírom azt is, hogyan teheted nehezebbé vagy könnyebbé a gyakorlatot.
Én már edzek egy ideje, nekem is ajánlod?

Igen, ha beleférsz az első 10 főbe, akkor a bónusznak része, hogy rád szabjam a programot.

Egy 15 perces online konzin átbeszéljük a céljaidat és ez alapján rád szabok mindent 🙂

Hol érhetem majd el az anyagokat?

A videók egy YouTube lejátszási listán lesznek. A program letöltési linkjét e-mailen fogom átküldeni. A videó egyébként a PDF-ből lesznek elérhetőek a gyakorlat nevére kattintva.

Hogyan tudok majd fizetni?

Egyelőre átutalással. Minden részletet e-mailben fogok küldeni ehhez. Amint megérkezik majd az utalás, úgy máris küldök mindent.